Absoluut Gezond
Image default
Voeding

Content marketing: de kracht van je verhaal

Content marketing: de kracht van je verhaal

Ben jij klaar om de wereld te veroveren, dan begin je bij jezelf. Vandaag de dag is er niets belangrijker dan een persoonlijke band met je klant. Deze bouw je niet op zonder je eigen verhaal op orde te hebben. Klanten vinden het leuk om te weten hoe een bedrijf is ontstaan en waar het vandaag de dag voor staat. Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen! In deze blog vertellen we over drie diensten die jij kunt verwachten als je content marketing bij Traffic Today uitvoert. Lees snel verder!

 

1. Social media

Als jij jezelf op unieke wijze wil presenteren, is social media daar een erg mooie manier voor. Het fijne hieraan is dat je visueel onder de aandacht van de klant komt, wat ervoor zorgt dat je sneller en gemakkelijker blijft hangen. Er zijn enorm veel verschillende social media waarmee jij onder de aandacht van je klant komt. Zo kun je denken aan: 

 

  • Instagram

  • Facebook

  • YouTube

  • TikTok

  • En nog veel meer!

 

Het is belangrijk om goed te kijken op welke social media jouw doelgroep zich allemaal bevindt. Hiervoor maak je specifieke content, die aansluit op de tone-of-voice van het platform maar ook op de wens van je doelgroep.

 

2. Je website

Ook wel het online visitekaartje van je bedrijf! Op je website vind je alle informatie die jouw bedrijf bevat, naast natuurlijk je assortiment. Wil iemand een aankoop doen, dan is je website natuurlijk waar ze moeten zijn. Wanneer we kijken naar de content op je website, zijn er verschillende elementen belangrijk. Natuurlijk moet het duidelijk zijn wat er allemaal te vinden is, maar ook moet je website voldoen aan de eisen van Google. Door de juiste content op je website te plaatsen, zorg je ervoor dat je hoger in de zoekresultaten eindigt en dat je dus sneller nieuwe klanten zal aanspreken.

 

3. E-mail

Misschien denk je dat e-mail in 2023 geen logisch communicatiemiddel meer is, maar dat is niet helemaal waar. Er is namelijk nog steeds geen kanaal waarmee je zo makkelijk direct contact kan leggen met je doelgroep. De cijfers laten zien dat e-mail nog steeds fanatiek geopend wordt en dat dit een uitstekend middel is om acties te delen, of andere exclusieve content. Je laat klanten zich exclusief voelen, waardoor de keuze sneller op jou valt bij herhaalaankopen.

 

Begin meteen!

Klinken deze middelen jou als muziek in de oren, neem dan een kijkje op www.traffictoday.nl en kom gelijk in contact! Ze staan te popelen om deze middelen aan jouw marketingplan toe te voegen. 

 

https://www.traffictoday.nl